طبس – حقاني – سرپرستي يزدفردا: هفته كار و كارگر بهانه اي شد تا، *بهزادي*- فرماندارطبس به همراهي جمعي ازمشاوران خود و مهدي قاسمي زاده- رييس اداره كارشهرستان، به جمع كارگران شهرك صنعتي رفته و پاي درد دل هاي آنان بنشينند.

عزيزبهزادي- فرماندارطبس در اين بازديد كه ساعتها به طول انجاميد، به پرسشهاي مطروحه از سوي كارگران اين مجتمع پاسخ داده و در بعضي موارد كه از توجيه قانوني برخوردار بود، قول مساعدت داد.

بهزادي گفت: سرمايه – سرمايه دار و نيروي انساني بطور زنجيره اي بهم مرتبط هستند و اگر هر يك از آنان در جايگاه خود به خوبي انجام وظيفه نكنند،چرخه توليد و صنعت دچار بحران مي شود، لذا بايد وحدت نظر در سه اصل فوق برقرار باشد.

وي تاكيد كرد:كارفرمايان به امتيازدهي براي كارگران پرتلاش و زحمتكش كه به نحو احسن كار مي كنند، توجه ويژه داشته و آنان را مورد تشويق قرار دهند.

به گزارش يزدفردا: كارگران شهرك صنعتي طبس در خصوص:

واگذاري سهام عدالت و مشكلات دريافت آن براي قشر كارگر.

طرح طبقه بندي مشاغل، كه در بعضي از كارخانجات اين شهرك تاكنون صورت نگرفته است.

مشكلات پيش پرداخت سهم آورده مسكن مهر براي طيف كارگر.

درخواست اعطاي تسهيلات ارزان قيمت به كارگران با معرفي فرمانداري به موسسات مال خصوصي.

قراردادهاي كاري كوتاه مدت و مشكل عدم امنيت شغلي.

وضعيت بهداشت محيط و امنيت انتظامي منطقه شهرك صنعتي.

صحبت نمودند، كه بهزادي در گفتگويي صميمي به تمامي آنها پاسخ گفته و در اين رابطه دستورات و راهكارهايي را براي اداره كار و امور اجتماعي و كارفرمايان صادر نمود.

مهدي قاسمي زاه- رييس اداره كارواموراجتماعي طبس: در پايان اين ديدار از توجه ويژه فرماندار طبس به قشر كارگر تشكر كرد و سفرهاي سرزده *بهزادي* را به كارگاههاي شهرستان و رسيدگي به مشكلات كارگران را بسيار ارزشمند دانست.

http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=33319222.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا